Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

"Kαβάλα, φιλόδοξος προορισμός κρουαζιέρας με μοχλό την Ταυτότητα Προορισμού και την Στρατηγική Branding"



Mια πλήρης ελληνική εφαρμογή City Branding με έρευνα, Στρατηγική, μελέτη, υλοποίηση και αποτελέσματα!

Ίσως η μόνη ολοκληρωμένη προσπάθεια προορισμού στην χώρα μας. Η Καβάλα στη πρωτοπορία!


Ομιλία Δ. Μπρούσαλη, DASC Branding

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μarketing & Branding Tόπου
Βόλος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Συνεδριακός Χώρος Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης / Αίθουσα 1

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012, 13:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου